Kunjungi Juga Halaman

Thursday, March 17, 2011

Alahai adeek

salam, hello, hye,
hari ni saya nk ceritakan something pasal adek angkat saya yg sorang ni di MRSM Muar, dye dah jadi adek angkat saya sejak tahun lepas lagi, lama jugak lah tu an, saya kenal dye pun sbb dye sama unit beruniform dengan saya iaitu kadet polis. sbnarnya ada something yang mngganggu dalam hbungan kami nih, mybe sbb saya trlalu bz kot, bz apa ntah. tpi saya nk katekan kat dye saya nk mintak maaf bnyak2, saya da bnyak mngecewakan dy, sya try jadi terbaik utk dy tpi masih belum lagi yg terbaik, 
"aiena memang da jadi adek yg terbaik kat abg, x pernah 1 hari pun aiena pnah lupakan abg kan, abg mmg mnghargainya, thank u so much, tpi abg blum lagi yg terbaik utk aiena, maaflah, abg akan try sebaik mungkin. Kalau aiena nk taw, abg x suka kalau hbngan kita ni tegang, aiena pun rasa gitu jugak kan, mybe salah abg, sekali lagi abg mintak maaf, lepas ni jngan la nanges lagi ye" 
saya akan cuba buat dye jadi kuat dan tabah, saya taw dy boleh, saya mahu dye mnagis kerana gmbira dan bukan mnges kerana masalah yang dihadapinya, insyallah, smoga dye akan mnjadi kuat, sbb tu sy slalu jugak ke kelas dye utk lihat keadaan dye cmne, hope dye ok..happy always adek, be stong =) thun ni struggle for PMR ye, jngan lupa..

3 comments: