Kunjungi Juga Halaman

Friday, October 30, 2015

Sikit tentang kami

Hidup mkin lama mkin mencabar. Tak mcm zaman kanak kanak dulu.

Tapi thanks kat someone ni yang datang dalam hidup aku susah senang, suka dan duka.

Kami memang dah lama kawan sejak sekolah dan aku harap aku dapat teruskan hubungan kami ni. Insyaallah ada jodoh dia lah pilihan aku. Tak de siapa boleh ganti dia dlm hati aku.

Baru baru ni dia ada masalah family. Aku je la tmpat dia nk share problem dia. Even aku still tak dapat faham dia tak dapat tolong dia, aku akan membuat dia happy. Aku akan cuba beri dia kebahagian sampai bila bila.

Tapi aku masih banyak kekurangan. Kami berjauhan. Aku kat johor dia kat shah alam. Ada masa baru dapat jumpa. Hari hari rindu dia sebenarnya.

Diri aku ni pun belum tentu jadi pilihan dia. Ramai lagi lelaki kat luar yang boleh jaga dia selain dari aku. Tapi tak kan aku nk tengok dia dengan lelaki lain. Memang tak la. So aku kene sentiasa berusaha.

Semoga Allah memudahkan urusan kami. Membuka pintu rezeki. Sentiasa Memberi petunjuk. Memberi hidayah. Mnguatkan iman kami.

Sekarang ni macam macam problem datang. Problem kat kolej, pasal belaja, duit tak cukup. Tapi tak sama macam problem dia. Aku tak tahu macam mana aku kat tempat dia. Semoga dia tabah dan sentiasa sabar. Aku akan support dia sentiasa dan mendoakan terbaik untuk dia dan keluarga dia.

Orang ni memang sangat special and i love her very much. I hope her is the only one.

Stay strong dear.
Be happy.
Im always for you.
Dear SRK

No comments:

Post a Comment