Kunjungi Juga Halaman

Thursday, January 12, 2012

Thank You to all

Hari ni hari ke-3 saya di curtin. sememangnya saya dah dapat ramai kawan baru di sini. namun saya xkan lupa kawan saya yg lain. dari bandar tenggara, kangkar pulai, dan dari maktab. sahabat baik saya dari Bandar Tenggara, Rahmah dan Afiq yg bnyak sangat menolong saya, bnyak membntu saya menjadi seperti sekarang, mereka bnyak menyokong dan bnyak memberi semangat. x kira susah atau senang mereka akan setia mendengar segala luahan saya.

kawan-kawan di kangkar pulai, saya pun dah lupe jugak beberapa orang kerana lama x contact. so, diorang sume la yg bnyak meluangkan masa dengan saya di sana dan menggembirakan saya. kepada Dailami, Hafizudden , Ammar basel dan juga Khairun Nadzihah, saya nk ucapkan terima kasih kerana telah menerima saya. saya xkan melupakan kalian. harap kita xkan lost cntact. kenangan saya d smkkp dulu walaupun sekejap mmg xkan saya lupe. dan kenangan waktu di tasik tu akan saya simpan sampai bila2




kawan-kawan maktab, saya juga sangat merindui korang sume. roomate saya, aminur rashid, nahvin, syafiq, ilmi sain, haziq hamidon dan izzul hadi, saya nk ucapkan terima kasih bnyak2 kerana menerima saya saadanya. saya tahu kekurangan saya dan sering menimbulkan masalah. nahvin, awak bnyak menolong saya dalam pelajaran, dgr segala masalah saya dan awak memang sahabat yg baik. sya beruntung dapat sahabat mcm awak. awak bnyak menemani saya dan bnyak meluang kan masa bersama saya. mcm mana la hidup saya sekarang ni. utk haziq halim, saya gembira kerana dapat kawan mcm awak walaupun kdg2 rasa awak ni mcm2 masalah je. tapi awak la yg bnyak membuat saya gembira. saya suka dgr apa yg awak cter. rindu kat korang dan korang sume mmg yg terbaik la. adila faezza dan nurul Shazana pun sama jugak. x lupe gak kat syu. classmate saya sume. saya mau mintak maaf, saya bnyak membuat korang x puas ati ke.ada sakitkan ati korang atau saya x menjalankan tugas saya dgn baik. saya gembira dapat classmate macm korang sume. dan terima kasih bnyak2 kepada azmeer, skin, fairuz, mirades, wong, baim, iema, ira, hasbi, wani, joy, acap dan semua!

conclusion nya disini, tanpa korang sume, saya xkan ada disini. terima kasih bnyak-bnyak. saya sayang korang sume. doakan saya di sini ye :)

No comments:

Post a Comment