Kunjungi Juga Halaman

Wednesday, January 11, 2012

New life in Curtin

blok asrama
Perjalanan ke Miri mngambil masa selama lebih kurang 1 jam setengah dengan menaiki pesawat Air Asia. ni la pengalaman pertama saya menaiki kapal terbang seorang diri. yang paling menakutkan semasa keadaan cuaca yang tidak berapa elok. alhamdulillah masalah ni x berlarutan agak lama. sampai saja di Miri Airpot, saya dijemput oleh pihak curtin. smasa perjalanan ke sana, mereka bnyk cerita pasal miri kepada saya. Miri ni agak maju juga kerana bndar2nya pun besar dan bnyak mall. xkan la sebab tu da maju kot. haha. x sempat lagi menjelajah satu Miri ni. sampai saja di Curtin saya diberikan bilik. saya amat berpuas hati kerana bilik ni dilengkapi dengan aircond, internet connection, dapur, saiz yg besar, almari dan pelbagai lagi. memang mcm duduk kat hotel la. kesokan pula saya mendaftarkan diri sebagai MARA student. inilah pengalaman baru saya dan saya telah berkenan dengan beberapa student MARA yg lain.

No comments:

Post a Comment