Kunjungi Juga Halaman

Monday, January 30, 2012

The End of Curtin

Asalamualaikum

hello everyone. today i want to tell you guys about the end of my journey at curtin. actually i'm very happy here and have a lot of enjoyable with all my friends. but i must stop this because of my situation right now. i not blammed anyone and i will accept this. i know it was very hard to make a decision. it was my dream to be here. study here and being a student for foundation is my dream. but, it always be a dream, not a reality. soon, mara student here will loss one person after i left.

haha. sebenarnye pun x puas enjoy lagi. xbeli2 barang lagi utk bawak balik. hmm. benda nk jadi xboleh halang. so terima jelah. harap dapat lagi join foundation mcm ni. tu je kot yg bole buat saya happy. sbb lepas ni saya da malas nk fikir pasal belaja lagi. entah. saya rasa macam semua da berakhir kat sini. mybe lepas saya okay saya boleh cheer balik la kot. tapi entah bila. saya nk berjaya je. tapi dah dugaan. nk wat cmner. ikut plan. saya nk belajar mechatronic, buat produk, bisness. itulah flow yg nk ikut. yelah. sume tu cume mimpi dan angan2. saya pun da susah nk percaya kat realiti ni. bak kata org. dah x ada harapan untuk hidup lagi sbb hidup da x de tujuan. apa2 pun. semua kenangan disini saya abadikan sampai bila2. rumet saya ibrahim yg kecoh ni pun saya xkan lupe. x lupe gak yg lain. saya dah stat sayang diorang dah. nnti tiba masa saya nk ucap selamat tinggal kat diorang sume.

No comments:

Post a Comment