Kunjungi Juga Halaman

Sunday, January 8, 2012

i'm Not strOng enOugh

Selama ni saya rasa saya cukup kuat. dalam keadaan saya sekarang. namun sekarang. saya menangis kerana didatangi dengan pelbagai masalah. terutamanya pasal university curtin. saya rasa saya macam nk tolak je tawaran tu sebab saya dah x larat fikir pasal hal ni. saya memang suka fikir bnda2 remeh pun. lepas tu saya ada masalah dengan kawan baik saya. mybe sebab saya terlalu fikirkan ni sampai saya x berapa nk layan kawan saya tu. saya betul2 dalam masalah. saya seperti kehilangan kawan. hidup saya kosong. org yg saya sayang tiada. sejak si dia dah xde, saya terasa sangat pemergiannya. selama ni, dye yg tolong saya dalam membuat keputusan, dye bijak menenangkan saya, dye gak boleh mnggembirakan saya. saya betul2 rindukan dye. kenapa sye perlu fikir sngat pasal ni smpai diri saya pun x terurus. saya harap saya dapat elak dari sume masalah ni. hnya esok mnjadi penentu.

1 comment:

  1. KUATKAN HATI DAN SEMANGATMU WAHAI ANAKKU. MAMA SENTIASA ADA DI CC DD WALAU APA PUN BERLAKU

    ReplyDelete