Kunjungi Juga Halaman

Saturday, January 7, 2012

Need Someone

asalamualaikum,
saya gembira bila dapat call dari pihak MARA yg mengatakan saya dapat tawaran belaja ke university curtin sarawak. kiranya, permohonan saya tu berjaya lah. Katanya, saya akan didaftarkan pada 9hb dan  tiket penerbangan diberi juga kepada saya. masalahnya. saya x sempat untuk memastikan keadaan sebenar. sekarang saya tngah pening fikir pasal ni. ntah apa la. surat x dapat lagi. dapat masa pendaftaran. Dah penat nk tanye org tu, tnye org ni. call MARA semula pun x dapat. boleh tension saya. esok da la kelas teori. aduh. saya nk sangat dapat tawaran tu. saya nk cepat habiskan belaja dan terus kerja. saya nk capai cita2 saya. Selepas ni juga, saya dah xkan dapat cntact si dia lagi. dye akan smbung belaja. harap dia boleh jaga diri dia. saya sedang risaukan dia sekarang. saya x boleh hilang dia. saya amat memerlukan dia. betapa saya sangat sayang dia. Betapa sedihnya hati saya. macam mana la agaknye x cntact dia. kalau la saya ada bnyak kedit, saya dah call dia dah sekarang. xpe la. jodoh pertemuaan di tangan Allah. rezeki kita juga Allah yg tentukan.

No comments:

Post a Comment