Kunjungi Juga Halaman

Saturday, December 31, 2011

At Night

Malam ni saya gerak ke rumah maksu kat Pahang. Mama kata rumah baru mak su kat Temerloh, saya pun macam excited la nk pergi. tapi hampa. mak su pegi sane time keje je. skrg kat rumah dia yang kat pekan tuh. x pe la. bukan lama pun. cume mau lihat wan je. wat patah tangan sehingga terpaksa dimasukkan besi. harap wan sihat saja lepas ni. mahu cter pasal si dia pulak. bila saya dah kat pahang dia pula pergi tempat lain. apa nk jadi. tapi dia pergi pun sebab pakcik dia meninggal. saya faham dan saya harap dia kuat. dia ada mintak saya jangan hisap rokok. katanye dia xnk saya sakit. dia risau pasal saya. wah terharunya. saya betul2 rindukan dia. dia kat kg xde line utk cntct. so sabar je lah menunggu. saya x lena tido. kemudian saya mimpi, saya dan keluarga jumpe dia, then saya kenalkan dia dgan family saya, mama saya pon x sabar2 mahu jumpe family dia. satu lagi mmpi saya ialah saya x dapat mesej dia pun. haha. apa da jadi ngan saye ni? angau ke apa? happy new year 2012.

No comments:

Post a Comment