Kunjungi Juga Halaman

Saturday, December 31, 2011

Someone i Love


Hari ni saya nk critekan seseorg yg sye syg skrg, heee~, siapa lagi yang selalu mesej dan call saya setiap hari kalau bukan dia, agaknye dah habis kredit baru la kitorg stop kot, so, bole bayangkan tak berapa bnyak kitaorang habiskan topup.  Dah la dua2 number maxis dan celcom kitorang pakai. x cukup mesej online kat fb pulak, hahaha, seronoknye, saya suka cara dia layan saya dari dulu lagi. Rasa selesa sangat dan dia selalu buat saya happy. Saya senang untuk cerita apa-apa kat dia. Dan yang paling best, dia x pernah henti dari layan saya, xpernah bosan. Kalau nk compare dengan orang lain dia lagi baik lah, orang lain contact saya jarang-jarang. Saya nk cakap kat sini bahawa kalau sayang kat orang tuh, sayang betul2, kalau setakat nak main2 dan x serius saya pun x suka, saya lagi kecewa dengan sikap orang yang macam ni. cume kalau x reti nk serius jngan suka kat saya lah.hari ni cakap sayang tapi kemudian tinggal. ingat saya ni apa? macam mainan nk buat main? cube la layan saya, sori lah, terlebih bersemangat pulak.

No comments:

Post a Comment