Kunjungi Juga Halaman

Saturday, May 19, 2012

Pray For Me

Asalamualaikum
bergambar dengan baju kesayangan
Hari ni last saya di rumah. xtahu mcm mana rasanye nk g sane(UNPNM). Sedih, happy, takut dan mcm2 dalam fikiran. x bole byangkan suasana yg baru tu. Kalau bole x mau jauh dgn family dan kawan2 kat sini. Sayang nk tinggalkan mereka. Saya nk ucapkan terima kasih kepada sume dan ingin mintak halalkan makan minum serta memaafkan diri saya yg serba kekurangan ini. Insyaallah kenangan dgn kalian xkan saya lupakan. Saya mohon doa dan restu agar saya berjaya di sane sehingga ke akhirnya. Kpd insan2 tersayang buat saya, jaga diri, be yourself dan kuatkan semangat. semoga kita berjumpa di lain hari(mcm nk g jauh sngat jek). Terutama family dan sahabat2 rapat. saya juga ingin ucap tahniah kpd sume yg dpt smbung belajar x kira ipta, ipts, matrik ataupun matrik. mana2 pun bole berjaya kalau ada kesungguhan. selain itu saya mohon agar mendoakan keselamatan ibu saya ke Tanah Suci selepas saya melapor diri di sana. saya agak sedih kerana tidak dpt bersama2 ibu saya semasa menghantarnye ke sana. saya berharap agar perjalanannya dirahmati dan selamat. insyaallah . .

No comments:

Post a Comment