Kunjungi Juga Halaman

Saturday, January 14, 2012

Myself

okay, pernah x korang berada berjauhan dengan org yg korang sayang. x kisah la family ke bf/gf or kawan2. mesti korang rasa rindu gila dan bila call berair mata. itu la bnde yg saya kena 'face' sekarang sebab duduk jauh kat sarawak ni. air mata tu la yg jadi penguat antara hubungan korang. betul ke? x pasti lagi la. tapi smua org mahukan hubungan yg erat between org yg dia syg right? selagi org tu ada depan mata hargailah dye baik2. jngan smpai peluang tu hilang dan kita terlepas semuanya.

sewaktu sampai ke Miri dulu pun saya sedih kerana dah berada jauh, saya x tahu mcm mana kehidupan saya di sini. apa yg akan mngubah idup saya di sini. better or bad?

Mama bnyak da tolong saya sampai saya berjaya sampai di sini. yup, saya nk ucap terima kasih bnyak2 kat dia. jaga diri bebaik mama. kalau x de dia saya x mungkin ada di sini. mesti dia risau kan saya sebab saya jauh. kat muar tu pon da jauh. lagikan kat sarawak.

kat sini pun, saya nk katakan saya x de niat nk sakitkan hati mana2 org. mybe mmg sikap saya yg mcm ni sbb saya x senang nk berbaik dgn org. walaupun dia da bnyak tlg saya dan famil saya tpi dye masih org luar. saya mintak maaf krana saya mmg mcm ni.

bnda yg saya takut sekarang bila berjauhan ni bila da jarang cntct. mana boleh nk mesra kalau x cnct kan. saya betul2 rinddu dia. dye betul2 berharga. saya nk sangat dia di depan mata saya sekarang. dapat call ptg tadi pun mcm rasa x cukup. saya dan dia kena kuat hadapi semua ini. we must keep understanding and believe between each other.


No comments:

Post a Comment