Kunjungi Juga Halaman

Thursday, April 26, 2012

Menjadi Pegawai

asalamualaikum

dari 14hb mac sehingga 25hb march interview untuk pemilihan pegawai kadet di UPNM. pelbagai ujian dikenakan bagi mencari pegawai yang betul2 layak. fizikal juga dititikberatkan seperti tinggi dan berat. ujian larian dalam tempoh masa tertentu yang amat mencabar serta pelbagai exam. sehingga lah lembaga awal yaitu hari temuduga. sesiapa yang berjaya temuduga akan terus layak sehingga lembaga no.3.

akhirnya saya berjaya dalam interview ni. alhamdullilah, terima kasih kepada semua yang sentiasa menyokong saya. macam2 da saya lalui memandangkan ramai calon dari merata negeri. saya da mulai rindu suasana di kem Terendak dengan kawan2 dan staf2 yg gile2 perangai. kene raging jemur dan baring tengah panas sampai legap kulit saya. kesian kan. tapi saya puas hati kerana saya adalah bakal pegawai Kadet UPNM.

No comments:

Post a Comment