Kunjungi Juga Halaman

Saturday, April 7, 2012

My Saturday

Asalamualaikum :)
hari ni ada latihan Motor, huhu. agak lambat dia amik, tapi bagus gak. sampai sane diorang da siap kumpul. x kisah lah. saya pun pilih la moto dan amik helmet cm biasa. hari ni naseb baik dpt helmet ngan moto bagus. x de la mcm ari tuh. moto mcm apa. x pasal2 jatuh. naseb bek x masuk dlm longkang tu. wat bngang jer. oleh sbb saya ni x sempat minum air, baru je beberapa round saya pun pergi la ke cafe dan tinggalkan moto di situ, x kan nk bawak. hehe. nk minum air pulak da la panas.lepas je minum air saya mahu sambung semula belaja, tapi moto lak hilang, menambahkan tension sye. tapi okay la x yah buat latihan. bole duduk lepak2. huhu. pastu sye borak ngan membe baru kenal kat situ, dia pun malas nk buat gak. hehe.lepas da bosan lepak situ sye nk g masuk pejabat, panas seh kat luar.

masa tu ada sorang dak pompuan ni baru dtg, hmm. baru sekarang saya perasan muka dia mcm ada iras fathiah sani. masa tu gak ramai dak lain da rasa malas nk buat cam sye, cgu yg jaga tu pon baru je repair moto yg saya rosakkan dulu sbb jatuh. hehehe, buat2 x tahu sudah la. cgu tu ckp kat pompuan tu amik moto tadi. saya kan mcm mls da nk buat. so saya bg la helmet ngan vest tu kat pompuan tu. gentle la kononnye. hehe. da dekat pukul 10 saya pergi trek latihan nk smbung latihan dan pompuan tu ada lagi kt situ. sya mintak helmet tu kat dia balik sbb saya suke helmet tuh. hehe, lepas habis 2 round buat saya pun stop dan mula borak ngan dak pompuan tuh. nama dia nadya ezaty, form 5, kelas E, smk kangkar pulai.

pastu sye pon balik la. oleh sbb malas nk tunggu runner sye jalan kaki dan berlari ke rumah. da la jauh, x pe la bersenam sikit kan. naseb baik mama da habis kerja masa tuh. smpat la dia amik kat flat kangkar pulai. balik umah mkn, main game, solat. mmg x de kerja la kan sye ni. pastu gayut ngan fatin, hehe, nk kene topup lagi ni sbb senang nk call dia nnti. sori lar rahmah x ckp sngat mce kau call, aku ni susah nk buat bnyak bnda serentak. mlm ni lak ada pasar malam. beli makanan kat situ je lar.asalkan kenyang

2 comments:

  1. siot kau menjaja nama aku. hahaa. ye, aku tau kau LAMPI.

    ReplyDelete
  2. haha, ouh, kau pasan, xpe la, bagi kau popular siket

    ReplyDelete