Kunjungi Juga Halaman

Friday, April 6, 2012

Start writing

no time no see, no see no write,no write no post, no post no reader,

da lame x update post sampai ada yg tanye bila nk tulis post baru? hehe, sori la, x de masa sbb bnyak main game jer, nk menulis pun jadi malas. okay, oleh sebab da terlanjur x menulis ni, x tahu nk tulis apa. sebenarnya da bnyak bnda jadi. tapi kalau nk cter sume dalam ruang ni susah la kan. so, page ni jadi tempat mengucap salam dan bertanye kabar, saya sihat je walaupun beberapa hari lepas demam panas. kalian sume sihat? da makan? waktu saya tulis blog ni saya x makan lagi dan saya tengah lapar, malas pula hendak ke dapur tngkat bawah. haish.sekarang pula saya selalu tido awal, penat sangat main game kot, hehe. tapi dalam area pukul 10.30 saya akan menulis lah, x sanggup pula mngecewakan sape2. *padahal yg baca beberapa org jer. . .
okay, nnti saya akan start menulis cter2 yg pernah jadi yg saya nk kongsi kpd sume pembaca. yeah!!

peace no war :)

2 comments:

  1. kau pon sama tulis blog merepek juling mata aku baca

    ReplyDelete
  2. hua mak cik. suka hati aku lah nk tulis apa kat sini. blog aku. hehe.

    ReplyDelete