Kunjungi Juga Halaman

Saturday, December 11, 2010

kalau dah E

salam
patutnya nk tulis semalam cter ni.. disebabkan semalam kemalasan melanda diri..so pagi ni la baru nk tulis..semalam kan hari jumaat..saya ngan adik adik ada kat rumah mak su..mama dah lama keluar..mak su pun keluar gak anta baby dia g klinik.. pak su pun keluar gak pergi bandar.. tahu mcm mana kitorang g solat jumaat..naik motor je..dah lah jauh masjidnya..hahaha..yang lawak nya an..masa tngah follow moto depan (sebab tak tahu jalan ) tngok meter minyak tu kat E means yang minyak tu x cukup.. tnya la adik..nak pergi atau tak..pastu dia kata patah balik..takut belum sampai nnti moto mati..nnti kena tolak pulak motor tu..haih..pastu patah lah balik..padahal dah separuh jalan dah..mmg lawak lah..hahaha..bila dah sampai umah tngok balik motor..nk cari mnyak..adoih..tnya lah mak su cmner nk g ngan moto yg dah 'E'..pastu saya pun check lah tngki mnyak..tahu tak apa jadi? adik goncang motor tu..haha..minyak bnyak lagi lah..saya pun pnggil semula adik yg lain..pergi semula ke masjid tadi..kali ni nk cepat..mula lah bawak laju..lagi lagi kalau saya yg bawak..mesti je sampai 100..hahaha..akhirnya..sampai la jugak kat masjid..org belum solat lagi..but dah full macam sardin..pastu bila mama balik dah kena bebel sebabnya bawak moto xde lesen..redha je lah..mmg xde lesen pon..pape pon..best lah jugak..best masa naik jmbatan..haha..saya ngan adik adik ketawa je..dah lah naik 3 org..motor tu lak lembab (pickup lambat ler)..lagi kitorang bnyak ketawa..balik je terus on9..tak tahu nk kejar apa..hahaha..
=)

No comments:

Post a Comment