Kunjungi Juga Halaman

Wednesday, October 5, 2011

My friend

Today is mock interview day. after the interview, i meet her to ask something about us. i just worried when she always avoid from meet me. sye tnye dia, kenapa dye mengelak jumpa saya, da sombong ngan sye, tpi dy kata sye yg sombong x jumpe dye. saya cuba mintak maaf ngan dia kalau saya ada buat salah kat dia. tpi saya x faham. saya da mintak dia jngan fikir apa yg org kata pasal kami. selama ni saya anggap di kawan baik saya. xpelah kalau dia x pernah rasa begitu. saya terima je. kenapa saya senang mngalah begitu. tulah sye, x suka nk cari pasal ngan org atau mnyusahkan org, da la ni mudah terasa, so faham2 jelah kan. sye try jadi terbaik kepada semua org, terhadap sume cikgu, kawan ngan family, saya x kehilangan mereka sume dalam hidup saya.

1 comment:

  1. salam taqi, ikhlaslah dalam berkawan.sama ada dia suka atau tidak kita tetap merasa senang melainkan jika punya niat tertentu.bersabarlah.

    ReplyDelete