Kunjungi Juga Halaman

Wednesday, January 2, 2013

Keputusan


hmm. aku x suka hubungn yg ckup hmbar mcm ni!,
so apakah tndakan aku? paksa dia layan aku, sayang dan suka aku?
hati org x mngkin dipaksa atau aku patut lepaskan dia utk sementara waktu.
bg ruang dia bernafas mcm kwn aku nasihatkan tadi. apakah cara utk aku tunjuk rasa syg aku.
bersemuka dgn dia. lgpun dia x berani nk jumpa aku.
malu dan bermacam alasan diberi.
tapi aku faham alasan dan situasi dia.
aku tak kisah.
adakah sebab aku seorang yang tak amik kisah?
aku sentiasa amik kisah pasal dia seboleh-bolehnya.
tapi apa yang dituntut oleh dia mengecewakan aku.
aku ikhlas tolong dia mcm2 namun dia mcm x suka aku tolong.
adakah dia x mnghrgai ap yg aku bg kat dia.
aku da serik dengn perangai prempuan yg setiap kali melayan aku mcm ni.
starting okay, tngah2? faham2 sendiri lah.
aku nk hubungn yg dari starting ke ending yg memuaskan dua pihak.
aku x salahkn dia pun.
dan ini bukan salah sesiapa.
tapi aku keliru utk mmbuat keputusan sendiri.
bukan bermakna aku ada perempuan lain sehingga tidak bole mmilih dia.
namun perubahan dlm hubungn kami ni bnyk merisaukan aku.
aku mahu jwpn tepat dari dia.
dia jujur ngn aku mahukan hubungn mcm mana.
walaupn aku mhu pertahankn hubungn kami, tapi aku nk hubungn ni lancar.
kalau x lancar aku rasa patut stop saja utk smntara waktu dan bg ruang kat dia utk mnilai aku mcm mna.
mungkin ini pengorbanan aku.
tapi adakah pngorbanan ini berhasil utk masa akn dtg?

No comments:

Post a Comment