Kunjungi Juga Halaman

Monday, December 31, 2012

The Only You

RASA terkejut bila dapat mesej dari dia mlm tu. mcm x percaya dengan apa dia tulis. knapa selalu bnda cmni jadik kat saya. saya sangat risau kalau khilangan dia. saya risau ada bantahan dari family dia sepanjang hubungan saya ngn dia. saya mengharapkan dia yang terakhir dan saya xnk bnda yg lpas berulang lagi. lagi pun dia nak amik spm nanti. saya xnk ganggu emosi dan sya harap dia mmpu tunjukkan performance yg terbaik nnti. saya cuma cakap nak ptahankan hubungn saya ngan dia walaupun kami x declare kapel. bagi saya dia dah lebih dari tu. saya x pernah halang dia buat apa dia suka. tapi saya x suka dia persoalkan hubungan kami. saya suka, sayang dia dan berharap dia jadi isteri saya suatu hari nnti. itupun kalau ada jodoh kami la. lagipun akan datang mmg x tahu apa akan jadi. tapi selagi boleh pertahankan hubungan ini saya akan pertahankan. saya snggup buat mcm2 utk dia. saya x mntak dia buat mcm2 utk saya selain dari melayan saya. kalau dia dapat melayan saya dengan baik itupun da cukup bagi saya.mcm waktu kami kenal dulu. saya lebih bahagia jika org yg kita sayang rapat ngan kita, share mcm2 kat kita. saya cuba memahaminya dan dia patut faham keadaan saya. Kalau dia baca blog ni saya harap dia taw saya sayang dia.

No comments:

Post a Comment