Kunjungi Juga Halaman

Wednesday, December 19, 2012

PMR

asalamualaikum sume.okay, result pmr dah nak kuar(mmg ari ni pun kuar), mcm waktu aku dulu nk amik result PMR, tak lena tidur asik pikir pasal result jek.. masa tu kat SMK Bandar Tenggara 2. Mama ngan cgu Rahim masa tu yg temankan saya amik result dan diorang la yg bagi saya kekuatan utk menghadapi result tuh. okay, saya mmg target 8A, tapi saya x dapat, saya kecewa tapi mama banyak bagi dorongan dan tetap bangga dengan saya maklumla kawan2 saya yg lain result cemerlang. dan masa ni gak saya berjumpa afiq(kawan baik saya) utk kali terakhir sebelum saya masuk ke MRSM. sekarang tiba masa adik saya pula, Fatin tahu result dia. saya tak tahu la mcm mana result dia. tapi saya harap apa yang dapat nnti adalah yg terbaik utk dia kerana saya tahu dia da berusaha. semoga dia berjaya dengan harapannya jugak.tak lupa kepada sume junior2 saya kat SMKBT 2 dan MRSM Muar, walaupun x sume saya kenal namun saya harap korang berjaya dalam PMR dan exam2 akan datang..Konklusinya, teruskan berusaha dan selamat berjaya..

PMR & SPM candidates 2012

No comments:

Post a Comment