Kunjungi Juga Halaman

Tuesday, March 10, 2015

DESARKE

asalamualaikum followers
apa DESARKE ni? ni nickname yang aku bagi kat someone. someone yang aku trust dari dulu lagi. someone yang aku sayang sekarang sampai bila-bila. someone yang boleh aku meluahkan everyhing. someone yang sngat tabah. someone yang cerdik dan bijak. someone yang selalu buat aku jelous. someone yang selalu busy. someone yang still senyum even sebenarnya dia dalam keadaan susah dan sedih. someone aku suka usik. someone yang tak reti nk pujuk orang. someone yang aku selalu rindu. someone that i love very mush. someone perfect for me. someone yang boleh bagi advise bergunung. someone yang tak jemu layan karenah aku walaupun perangai aku yang pelik-pelik. someone yang aku sanjungi. someone aku rasa nk cekik kengkadang. someone present in my dream. someone yang bestfriend ngn aku sampai sekarang. someone yang boleh boost moral aku. someone yang aku tak boleh lepaskan dan kehilangan. someone talkative.someone yang sangat taat kat parents. someone yang penuh dengan tanda tanya. someone yang setia kat kawan. someone that can read others problem. someone that can read your mind. someone that have everything. i still hopping that i will get your heart someday. there is no one that can suit me even aku rasa aku tak layak untuk kau. i just make the thing worst and you still accept me and forgive me. how can i heal your heart wound? setiap hari aku akan compare diri aku dengan dia. banyak lagi jurang untuk aku mendapatkan dia. its okay. just follow the time.

No comments:

Post a Comment