Kunjungi Juga Halaman

Tuesday, June 30, 2015

Dear

aku baru terbaca blog kau. and i'm very touched.

thanks sebab menjadikan aku doremon kau. haha. mcm mne terlekat nama doremon kat aku ni? haaa , ada citernye di sebaliknya. yup. kita dah kenal lama dari form 1 lagi sebab sama kelas. masa form 1 tu kita tak rapat sangat pun sampai akhir form3 baru kita rapat. haha. tu pun rapat ngn aku ada sebab lain.

you are the best girl i have meet. but you have weakness, your weakness is me.

I really love this relationship even we just friend becoz you make me feel better. happy dan aku sangat suka dengar kau membebel. kalau kau x bercakap ngn aku of course aku tak tahu nak rasa apa. thankyou sebab still melayan aku juga sampai sekarang.

sepanjang kenal ngn kau actually this time, i realize my weakness dan aku tahu aku bukan lelaki impian kau. tapi aku mencuba untuk jadi lelaki yang boleh menjaga kau dengan baik dan menyayangi kau.

semoga apa yang aku buat sekarang ni akan memberi yang terbaik kepada hubungan kita. semoga Allah memberi petunjuk dan memudahkan urusan kita.

No comments:

Post a Comment