Kunjungi Juga Halaman

Saturday, June 4, 2011

Just Family

salam.
wats up?? how is your holiday?? kalau saya, cuti ni x bnyak pegi mana2 pon, jlan2 pon x bnyak,, sbb bnyak abih masa kat rumah. tpi kat rumah pon, adik saya shafiq, x balik rumah lagi, katanya nk buat amali kat sekolah dye pastu sekarang tiba2 kat benut, kat umah sedara. mmg x sempat lah nk jumpa. dye balik umah ari isnin kot. adik saya amir pulak, akan duduk ngan ayah. dye akan pindah sekolah ke pontian. hari pertama cuti kat rumah mama and then g rumah ayah. duduk umah ayah sampai hari selasa kot. sebnarnye, bila family da bepecah cmni mmg lah rasa sedih yang teramat, x yah cter la kalau sedih tu boleh buat saya ngis ke x, cuma bila dah berjauhan rasa hidup makin susah, makin tertekan. saya kat sini cuma berharap agar nasib family saya berubah, memandangkan mama dgan ayah mmg tngah susah, saya nk belaja betul2, dapat keje bagus. pastu saya nk family saya bersama smula. insyaallah, mama pesan, pasal masalah family, x yah lah fikir, fikir pasal belaja je. ye taqi.. belajar betul2 sampai berjaya. dah berjaya jangan lupa diri pulak ye..doakan saya ye,, saya pun akan doakan korang sume berjaya.. amin...

No comments:

Post a Comment