Kunjungi Juga Halaman

Friday, June 3, 2011

Love Is not TOY

yes.. Love Is Not Toys Right, if you want toys, get it from toys shop, not from ME! apa seyh nk tulis kat sini,, tiba2 je an.. cuma nk kongsi sikit jelah. semua orng tahu apa tu cinta kan.. semua org akan merasa cinta tu dan itulah yang buat seseorang tu rasa bahagia kat dunia ni.. without love how can we survive, it was so hard when there is no love. hah.. sayang tuh boleh jadi macam2, sayang kat orang(family, kawan), sayang kat binatang(kucing,Ikan), sayang kat alam sekitar, dan macam2 lagi lah, banyak benda kita boleh sayang, tapi kalau cinta tuh, senang kata cuma hnya utk orang yang akan menjadi pasangan hidup kita. so, nikmatilah cinta tu sebaiknya. kalau kita syg kat org, x semestinya kita cinta, tpi kalau kita cinta sudah pasti sayang kan, tpi nk tahu hati benar2 cinta tu mmg lah susah,, susah nk explain lah.. cuma, tnye sajelah pada hati. kalau dari mulut tu mmg mudah nk ucapkan.. adoih,,
ni nk cter neyh,, KENAPAaa.....!! soalan yg terdapat dalam kepala otak masa tuh,, pg yg indah tu digempakkan dengan 1 mesej je, saya ingat lagi apa dye ckp, carilah org yang syg diri kita, abih tu x ke saya ni syg kat dye. x pelah, sye tahu. dye x syg sye mcm yg sye nk kan. tpi xpelah. dia cuma anggap sye ni kwn biasa, sama mcm kwn2 dye yg lain. tpi sebelum ni apa dye kata mmg lain dari apa yg dia kata sekarang,, asal dye nk memainkan sye eak.. patut ke gitu?? x pe lah, saya mmg jenis yg merelakan je.. truk kan. tpi x kisah lah asal dye bahagia, dah bnyak kali da jadi kat saya, saya mmg da bnyak sabar, yg penting saya x ley fikir pasal ni lagi, lagipun tahun ni SPM, baik saya fokus betul2, baik ikut je pesan mama ngan ayah. sye lah yg akan ubah nasib keluarga.

1 comment: