Kunjungi Juga Halaman

Sunday, July 17, 2011

SR Crew Lunch

salam.. pada 13/07/11 semua ahli sidang ridaksi majalah maktab telah mengadakan jamuan makan tngah hari di Muar Traders Hotel. naseb baik hari tu saya baru baik demam. kalau x makan kat sana pon x rasa pape. biasalah, makan kat hotel sume sedap2.. kalau dapat org cam aku ni pergi,, komfem r aku makan sebanyak mungkin.. naseb baik ada sponsor.. thanks yer.. hahaha. memang best lah kat sana walaupun kelam kabut masa mula2 nk pergi. hotel dia bule tahan. kitorang adakan lunch di 3rd floor. adek jadi mc. saya jadi pembaca doa. pastu penyampaian baju kepada VIP. nmpak gempak tapi sempoi.
kat situ kitorang mmg bawak r perangai budak muar.. haha... wat malu je. merayau-rayau amik gamba.. kat bawah tu pulak ada kedai Secret recipe.. mmg kitorang sume pergi lah kat sana.. huhuhu.. ni la first time aku masok.. tpi x beli pon... x bawak bnyak duit lar.. haha. xpe . lain kali boleh masuk lagi.



dah abis sume program hari tu kitorang g tanjong emas jalan2. kitorang g pantai amik2 gamba.. hehe, pic dalam kemera faizan eh.. kitorang lepak2. huhu. main ngan monyet lagi.. kelakar jugak bila tngok joe kene kejar ngan monyet.. haha.. best mmg best. kitorang balik kul 5.30 gitu lah..thanks to everyone.

No comments:

Post a Comment