Kunjungi Juga Halaman

Sunday, February 19, 2012

Muar, I'm coming

tadi sudah penat berjalan kat bandar. mencari barang untuk dijadikan hadiah untuk seseorg yg saya sayang. beli tiket nk g muar lagi. puas mencari di skudai parade, saya pergi ke larkin, then city square and lastly kat jusco. akhirnya beli la jugak kat jusco. mission complete. hehe. kenapa pergi muar? first sekali sebab nk jumpe cgu2 kat sane. nk jumpe mummy untuk bincang pasal situasi saya sekarang nih. saya dalam dilema je sekarang ni. then jumpe cgu2 kesayangan. mybe tido rumah cgu hazrat. 1 hari kot. saya berharap sangat untuk berjumpa dengan fatin. saya nk sambut birthday dia kat sane. tapi saya tahu keadaan masih tidak mengizinkan. saya harus mengerti juga keadaan dia. betul x? masa masih bnyak lagi. x perlu risau. hehehe. mmg lah rindu kan. kat maktab boleh je jumpe kan. pastu nk g umah ayah kat batu pahat pulak. mmg perjalanan yg memenatkan. haih. x pe lah. saya dah besar. sekarang mmg kene belajar hadapi sume ni. penat tu siket je kan. belum lagi keje.

No comments:

Post a Comment