Kunjungi Juga Halaman

Saturday, February 18, 2012

Sudah Balik

asalamualaikum dan selamat sejahtera.

sekarang ni dah seminggu saya duduk kat umah dan stop belaja dari curtin. hmm. walaupun berat hati dan susah nk buat keputusan ni. saya terpaksa terima jugak kenyataan saya akan keluar. mama x bagi sebab x nk tanggung hutang yang banyak maklumlah kos belaja samapai rm500000+ . . x tahu kenapa. tapi kalau pasal belaja saya akan berusaha keras. sbb dalam agrement kata kene bayar 15% je kalau result cemerlang. hmm. tapi nk wat cmne kan. saya pun x boleh buat pape. selepas balik sini saya dapat ofer letter dari acia Pasific university College of Technology & Innovation (UCTI). tapi mama pun x setuju sbb swasta walaupun course yg saya nk ada. Memang sedih sangat sebab course tu susah nk ada kat ipta, dah la award dari stafordshiere University kat UK. .ada jaminan pekerjaan lak tuh. rasa mcm lepaskan peluang baik je kan,. kenapa la org susah nk faham. betul ke kalau da masuk IPTS susah dapat keje. tapi saya rasa sume same je. bergantung kepada individu tersebut la kan. rezeki org lain2. kalau masuk ipta pun belum tentu berjaya. entah la. saya x faham lah. benda senang boleh jadi susah. apalagi benda susah, harap dapat lah peluang untuk belaja kat tempat lagi bagus. cume nnti saya x nk amik matrik boleh? rindu gile ngan kawan2 kat sane. hmm. diorg pun da dekat exam. .


No comments:

Post a Comment